Gili Trawagan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Helga en André - WaarBenJij.nu Gili Trawagan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Helga en André - WaarBenJij.nu

Gili Trawagan

Door: andrehelga

Blijf op de hoogte en volg Helga en André

06 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Na de bijzonder mooie trekking reizen we verder naar Gili Trawagan, een klein eilandje waar het vooral draait om duiken, relaxen, strand,...
Buiten het niets doen gaan we ook een dagje snorkelen. Ondat de zee nogal wild staat is het in de voormiddag meer zwemmen tussen de golven dan rustig snorkelen. Gelukkig laat er zich wel een metersgrote zeeschilpad zich zien.  Na de lunch is de stroming minder en is het werkelijk prachtig in het water. Veel verschillende soorten vissen in verschillende kleuren. Dit maakt de dag helemaal goed.

Intussen moeten we ook stilaan terugkeren naar Jakarta en dat blijkt moeilijker als gedacht, de vluchten zitten bijna allemaal vol.  Daarom hebben we zonet besloten om morgen al terug naar Bali te keren, zo komen we al een stap dichterbij en zien we van daaruit weer verder

• 06 Juli 2012 - 18:00

Mama:

Hallo Helga & André,
    We kijken nieuwsgierig uit wat de blog nog zal brengen,want het is iedere keer toch een mooi verslag wat jullie ons willen geven.
    Ook de foto's zijn weer mooi en we genieten ook een stukje mee van al de mooie dingen die er te zien zijn.
    Nog enkele dagen en we zien jullie terug bijons.
    Nog vele groetjes van ons allemaal.
    mama,papa Maddy,Nico,sienna